גודל באשך השמאלי
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי כבר מגיל צעיר גודל באשך השמלאי אני בן 14 ומאונן הרבה......היום חזרתי מהרופא והוא אמר לי שיש לי כמו ורידונים כאלה באשך השמאלי וביגלל זה הוא גדול והגודל הוא בערך 2 או 3...הוא אמר שאני צריך לחכות חצי שנה ורק אז לבוא אליו ולעדכן אותו מה קורה הוא אמר גם משהו אל עקרים ואני ממש לחוץ מיזה אני לא רוצה לדעת שאני עקר!! ואם כן זה קשור לאוננות?
לא קשור לאונננות בכלל - ואתה יכול לאונן כמה שאתה רוצה אני לעומת זאת רוצה לדעת באולטרסאונד - האם השק הגדול משמאל - אבל האשך יותר קטן מאשר מימין ואזה בעזרת אולטרסאונד אפשר למדוד. אם שניהם שוים - לא צריך עוד לנתח ולחכות עד גיל 17 - ואז לבצע בדיקת זרע קודם כל