סרוקסט
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' שלום ראשית רציתי להודות לך מאוד על ההמלצה בשימוש בסרוקסט. זה חולל פלאים שינית את חיי המין שלי ואני אסיר תודה. אני בן 38 נטלתי שלושה כדורי סרוקסט 20 מג' בהפרש של יומיים .לאחר כעשרה ימים כבר כמעט ולא הצלחתי לגמור רק לאחר מאמץ רב (כשעה). הפסקתי לקחת את הסרוקסט, עבר יותר משבוע ואני שולט כמעט ב100% בשפיכה. א. האים זה הגיוני ומנסיונך זה נורמלי. ב. האם להמשיך עם הסרוקסט ובאיזה מינון. תודה מראש.
הייתי ממשיך עוד במינון של פעם בשבוע במשך החודש הקרוב ומסיים עם זה. בהצלחה ותדווח לנו