ויאגרה מעל 100 מ"ג...?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אני נכה 100% מרותק לכסא גלגלים. אני לוקח ויאגרה 100 מ"ג בכדי להגיע לזקפה. ישנה זקפה לא מספיק חזקה וגם אם כן היא יורדת ברגע קיום היחסים. האם ניתן לצרוך מעל 100 מ"ג והאם זה לא יגרום נזק? אם לא, ישנה תרופה אחרת חוץ מהסיאליס או טיפול אחר שיכול לעזור?
לקריאה נוספת והעמקה
ראשית ישנה לויטרה ואתה יכול לנסות אולי היא תעזור לך שנית אתה יכול לעשות ל - 150 מג שלישית - ייתכן והכדורים לא עוזרים לך די הצורך ואתה צריך להוסיף הזרקות - וזה גם לא נורא - אבל לפני הזרקות תנסה עם טבעת על בסיס אבר המין