כאבים באשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 16 ובתולה. לפני כשבוע, התמזמזתי עם איזה בחור שיצאתי איתו כפעמיים. הוא רצה להמשיך הלאה ולקיים יחסי מין מלאים,וכשהבהרתי לו שאני עוד לא מוכנה לכך הוא החמיץ פנים ואמר לי שאם נפסיק עכשיו יהיו לו כאבים באשכים. אמרתי לו שאני לא מאמינה לו, ושגם אם זה נכון זו לא הסיבה שבגללה אני אשכב איתו.במיוחד לאור העובדה שאני לא מוכנה לכך. שאלתי היא,האם זה נכון? האם כאשר בחור מגורה מינית הוא חייב לגמור, אחרת הוא יסבול מכאבים באשכים? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
השאלה שצריכה להישאל היא מה איכפת לך בכלל? והאם זוהי סיבה שאת תקיימי בגללה יחסים?