בדיקת זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני בן 28 רווק סובל מואריקוצלה דרגה קלה [3.2 מ"מ]לפחות 4 שנים.בעוד שבועיים אני אמור לטוס לח"ול לתקופה של 5-8 חודשים לכן ביצעתי בדיקת זרע הבדיקה יצאה תקינה פרט לnormal 12% ,האורולוג שלי המליץ לי לעשות בדיקה נוספת בעוד ארבעה חודשים...שאלתי היא : אם אעשה את הבדיקה הנוספת כשאחזור מן הטיול עלול להגרם נזק בלתי הפיך? עד כמה המצב קריטי? תודה על ההקשבה טל.
האורולוג שלך צודק ו - 12% זה נורמלי לחלוטין - ובעוד 4 חודשים לא יקרה כלום כמו שלא יקרה כלום גם בעוד שנה נסיעה טובה ותבלה יפה