סרוקסט ושפיכה מוקדמת
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לאיזו תקופה יש לטול את הסרוקסט והאים לאחר תקופה זו הבעיה נפתרת או שיש לטול סרוקסט כל החיים? תודה
שלום רב... גם אני משתמש בסרוקסט.מזה חצי שנה לאחר כמה ימים שאני לוקח כדור שלם אני מקיים יחסים ולא גומר בכלל...עדיף ככה מאשר לגמור ישר. אם אני מפסיק לקחת כדורים יש לי כאבי ראש ועייפות השפיכה תאחר עוד קצת ליומיים 3... ואז זה שוב שפיכה מוקדמת. זה פועל לפחות אצלי כל עוד לוקחים את הכדור.
ליאור שלום ראשית תודה על האינפורמציה. מי המליץ לך על השימוש בסרוקסט והאים זה גורם לך לחוסר שפיכה מוחלט או שמידי פעם כן אפשר לגמור. האים אתה לוקח כל יום כדור אחד? תודה