דלקת כרונית בערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 33 בריא וסובל מדלקת בערמונית שחזרה שוב תוך חצי שנה קיבלתי מספר סוגים של אנטיביוטיקה למשך שבועיים אופלודקס רוקסו ועכשיו קיבלתי טאבניק 500 מ"ג למשך 10 ימים תרבית השתן תקינה האם יש טיפול או תרופה שיכולה לחסל את הדלקת שגורמת לכאבים עמומים באשכים ולפני כן כאבים חזקים גם בבטן התחתונה האם מומלץ לא לקיים יחסי מין לא לפלוט זרע כל עוד הדלקת לא נעלמה האם תופעה זו שכיחה בגיל זה
להפך מומלץ לקיים יחסים כמה שיותר ולפלוט כמה שיותר - זה חלק מהריפוי. טיפול היפרצתרמי למקקרים כאלה - להערכתי מומלץ - אם כי אין עדיין ממש עבודות גדולות בעניין אבל הניסיון טוב מאוד.