בדיקת זרע ומורפולוגיה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ותודה רבה על המאמץ והתרומה החשובה שלכם. לפםני כשנה וחצי עברתי בדיקת זרע במעבדה פרטית והתתוצאות היו מצויונות (80! תקינים). עכשיו ולצורך כניסה להריון עברתי עוד בדיקה בלין בחיפה ויצא כי המורפולוגיה לא תקינה (88% לא תקינים, ריכוז: 67 MILL/ML ). עשיתי בדיקה חוזרת לאחר כחודש וחצי ויצא כמעט אותה תשובה (87%). מה הסיבות לכך ומה לעשות הלאה? האם זה קשור להיותי מעשן כבד? יצוין כי אשתי נכנסה להרין לפני כחודשיים אך הפילה בשבוע 7 עקב אי התפתחות העובר. האם זה קשור?
תרגע - גם הבדיקה הזו היא נורמלית לחלוטין