שאלה שמטרידה אותי
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לד"ר לין לפני כשלוש שנים עברתי ניתוח רדיקלי להסרת הערמונית לאחר .פי.אס.אי גבוה במיוחד 25.5 - וביופסיה בהתאם. לאחר הניתוח הפי.אס.אי ירד ל - 0 ובסביבות 0.01 - 0.05 . לאחר עליה קטנה אך עיקבית של הפי.אס.אי לרמה של.0.2 - 0.3 ולאחר שקיבלתי בשעתו ייעוץ גם בפורום הומלץ לי לעבור הקרנות ואלה בוצעו בסידרה של כ-45 הקרנות.לאחר ההקרנות לפני כשנה ורבע ירד הפי.אס.אי שוב לרמה של 0 - 0.02 .לאחרונה קיבלתי סידרה של בדיקות דם ובין השאר הפי.אס.אי הראה תוצאה של 0.03 אך תוצאה שמטרידה אותי היא בדיקה של CEA שהתוצאה היא 1.35 . אמנם הנורמה הינה בין 0 ל - 4.5 אך לאור תולדות המפורט לעיל , מטרידה אותי התוצאה. מה דעתך. תודה . ד .
cea זה סמן המתאים לשאת המעי הגס למשל ולא לערמונית ושלך בתחום הנורמה אז מה אתה מוטרד?