נפיחות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך וחג שמח בעלי מספר לי שיש לו נפיחות במשך חודש מעל איבר המין בלי כאבים הנפיחות עברה אבל הוא אומר כשהוא עומד אז זה מתנפח לו מעט אבל בשכיבה זה לא נפוח הנפיחות באזור השערות אני לא יודעת איך להגדיר אבל הנפיחות כמו שכתבתי מעל איבר המין באזור השערות או בשיפולי הבטן למטה מה דעתך? לאיזה רופא יש לפנות? בעלי עקשן והוא אומר שזה יעבור לו מפני שהנפיחות ירדה לגמרי לאיזה רופאים הולכים האם אפשר ללכת גם לכירורגיה? בתקווה לקבל תשובה מהירה רב תודות לך!
לאורולוג - וזה לא נשמע לי נורא דחוף - אבל צריך להיבדק - בקצב של בעלך