גדול יותר
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר שלום אומנם הפין שלי במצב זיקפה הוא 17 סמ אבל אני מאוד מעוניין להגדיל ולעבות אותו האם יש איזה שהו ניתוח או תחשיר מסויים והאם יש לכך תופעות לוואי כלשהם בתיפקוד המיני או בצורה אם תוכל בבקשה להתייחס ברצינות כי אני מאוד רציני לגבי זה
אחי אתה מופרע - אבר המין שלך הוא גדול מהממוצע - ושום רופא בר דעת לא ילך אתך על זה - אני פותח את זה לדעת הקוראים ועוד יותר - הקוראות בפורום כדי להוריד אותך מהנושא
נכון אתה צודק אני מודע שזהו גודל מעל הממוצע אך עדיין אני מעוניין בכך לכן אם תוכל לציין בפני את האפשרויות וכן את הסיכונים אני אשמח בתודה מראש..דר רן לין כתב/ה: