משהו שמטריד אותי כבר די הרבה זמן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שולם , אני אסף אני בן 15. ויש לי בעיה שאני מאוד רוצה לשתף בה מישהו מלבד את עצמי. כבר למעלה משנה וחצי יש לי באשך השמאלי מן גוש כזה מאין כדור קטנטן או משהו כזה באשך השמאלי הוא לא מפריע לי הוא משהו ולא גורם לכאבים. אז רציתי לדעת מהי חומרת העניין ?האם עלי לפנות לרופא? ומה כדי לעשות? תודה רבה רבה לעוזרים יום טוב.
טוב שהחלטת לשתף אותי או אותנו אבל תעשה יותר מזה- גש להיבדק על ידי האורולוג - אם אתה באיזור חיפה - בוא אלינו
כן אני מחיפה איפה אתם נמצאים?