הרפס-טיפול מונע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר לין יש לי הרפס כבר כמה שנים ובתקופה האחרונה היתגברו אצלי כל התסמינים הלא נעימים (עיקצוצים וכו,)נכון לעכשיו אני התחלתי טיפול מונע שימשך לפחות חצי שנה . הרופא נתן לי אציקלוביר 400 מ"ג פעם אחת ביום אך לאחר כשבועיים ללא שינוי בעיקצוצים החלטתי להעלות מעט במינון לפעמיים ביום -בבוקר ובערב ואכן העיקצוצים נעלמו למשך כמה שבועות אבל עכשיו יש לי מעט עיקצוצים מידי פעם וגם מעיין התחלה של פצע שנישאר קטנטן בעיקבות השפעת האציקלוביר. שאלתי היא :מה אתה מייעץ לי לעשות ? האים ליקנות כדורים של 800 מ"ג .האם הספיגה של שני כדוריי 400 טובה יותר מאשר כדור אחד של 800 ?
צריך לא סתם לקחת את הכדורים אלא לבדוק את רמת הנוגדנים שלך בדם ועל פיה ללכת עם התרופות. יכול להיות שחוץ מההרפס יש לך עוד איזה וירוס שהוא גורם העקצוץ ולא ההרפס