סימני דם בשתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום. מצאו אצלי בבדיקת שתן שיגרתית כדוריות דם ERYTHROCYTES- U STRIP=25 כאשר התחום הוא 0-5 . עשיתי גם בדיקת שתן לציטולוגיה ושם נמצאו אריטרוציטים בודדים . חזרתי על הבדיקה מספר פעמים ונמצאו פעם 10 ופעם 25 . חזרתי על הבדיקה בבית החולים רוטשילד באופן פרטי ושם בבדיקה ידנית נמצאו בין 2-3 אריטרוציטים ונאמר לי כי זה תקין . עברתי גם בדיקת אולטראסאונט כליות והבדיקה הייתה תקינה , נמצא כי הערמונית היא בגודל 4X3.8X5.4 ס"מ . אני בן 54 ולוקח אספרין וסימוביל . האם תוצאות הבדיקות הן שליליות או שעלי להמשיך לברר ? מה אתה מציע לי לעשות? חג שמח . תודה
לא הייתי ממשיך מעבר לזה ומעבר לביצוע מעקב שתן לציטולוגיה