שתן מפוצל
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזה זמן כשאני מטיל את מיימי השתן מתפצל לשני זרמים, כאילו יש לי פירסינג או משהו כזה, ואין לי. זה לא קורה בתדירות גבוהה אלא לעיתים רחוקות. היום השתן התפצל לי לשתיים ואז לארבע. הנושא מתחיל להטריד אותי. אני לא חש צריבות או כאבים. אין יל פצע כואב או לא כואב ולא שום הפרעה אחרת. מה זה יכול להיות והאם זה אמור להדאיג אותי?
התפצלות מצביעה בדרך כרלל על תופעה חסימתית כלשהי בשופכה - זה שאתה אומר שזה קורה לפעמים - כנראה עקב הידבקויות כתוצאה מנוזל מבלוטת הערמונית או בלוטת באומן - שנותנות את הצבע השקוף לזרע
האם יש צורך לגשת עם זה לאורולוג על מנת לקבל טיפול או שהבעיה נפתרת מעצמה? ובמדה ויש צורך מהו הטיפול הנפוץ לכך?