ניתוח וריקוצל
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר לין אני בן 19 וחצי. עברתי לפני מספר ימים ניתוח וריקוצל דרגה 3. יש לי שלוש שאלות: 1) מה לדעתך הסיכויים לשיפור איכות הזרע, ואם יישתפרו, תוך איזה פרק זמן מהניתוח? 2) המנתח אמר לי שבניתוח נעשתה קשירה גבוהה. מהי קשירה גבוהה ובמה היא שונה מקשירה אחרת של הוורידים? 3) אם הורידים נקשרו, מה יהיה איתם עכשיו, הם יתנוונו? תודה רבה וחג שמח...
הורידים התנוונו. קשירה גבוהה היא שיטה טובה - אישית אנחנו מעדיפים קשירה נמוכה - שהיא מבוצעת היום במרבית המקומות בעולם. בעיקרון אחרי 6 חודשים צריך לראות שיפור בזרע - מה היה קודם לפני הניתוח<?