אני חיב עזרה דחופה!!!!!!!!!
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ניהיה לי באיבר המין כמו גולה בוריד או בעורק בבסיס האיבר,ואותו הוריד תמיד מתוח כזה וזה כואב נורא וכשהאבר עומד זה כואב עוד יותר ואני בטוח שאני יצטרך מלעבור איזה טיפול או ניתוח כי זה כבר איזה שבועיים ככה הלכתי לרופא בבסיס בהתחלה והוא הזמין לי תור לאורולוג לעוד חודש ואני לחוץ מאוד בבקשה תגידו לי מה יש לי ואם אפשר לטפל בזה אפילו אצלכם
תבוא אלינו יולרת מוקדם - אפילו בחג של חול המועד רק תדבר עם המז\כירה שלנו - 048542693 ונשמח לבדוק אותך. אני בטוח שזה כלום