שאלה חשובה מאוד !?!?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
באיבר מיני פתח המין נמצא ס"מ יותר למטה מאיפה שהוא צריך להיות (חכיוון האשכים) מה הגורם לזה ולמה נולדתי ככה ? האם זה נפוץ יש את זה להרבה אנשים ? זה פוגע בבנאדם ?!?!
ממש לא פוגע ואתה בסדר גמור יש את זה להרבה אנשים - למי שהפתח ממש יורד מתחת לעטרה זה כבר מתחיל להיות בעייתי ודורש תיקון ניתוחי. אצלך במצב שאתה מתאר אותו ממש לא. לתסמונת הזאת קוראים היפוספאדיאס - והמצב הזה שאתה מתאר אותו הוא הקליל שבקלים ואין לך שום בעייה עם זה