ורציקולה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור, עקב מחושים באשכים (לא חזקים) ואי סימטריה גדולה פניתי לרופא משפחה. בבדיקה ידנית של רופא המשפחה: אשך ימין נמוש תקין בשק, אשך שמאל רושם של אטרופיה. בבדיקת סונר אשכים: שני האשכים בגודל ומרקם תקינים. אפידידימיס תקין בשני הצדדים. לא ניצפתה זרימה מוגברת באשכים או באפדידימיס. משמאל, ניצפתה ורציקולה. עלי לציין שאני בן 38 ללא ילדים ואני חושש להיפגע ביכולת הפוריות. האם נדרשים בדיקה או טיפול נוסף והאם עלי לחשוש מפגיעה כלשהי ? תודה
אם באולטרסאונד שני האשכים תקינים אז אין אטרופיה נכון? הייתי מציע לך בגיל 38 לעשות בדיקת זרע - ספרמטוגרם כדי לראות לגבי הפוריות