בהמשך לתשובתך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי תודה רבה על תשובתך הצעת לי להפסיק פרופציה--אם יחזור לי החשק המיני, אז אפשר לוותר על הבדיקות ההורמונליות? (הרי זה התחיל לי עם התרופה ). אתמול בלילה הייתי בתורנות ושכחתי לקחת תרופה-והייתה לי זקפת בוקר למחרת !!! מה,, פתאום יש לי בעיה הורמונלית ? אם אמשיך עם פרופציה-ייתכן שהחשק יחזור אח"כ או שעדיף להפסיק ולא לחזור לזה כבר שמעת על מקרים דומים ? תודה כ
מה שאני חוזר ומציע - בשלב הזה לא לחזור לפרופסיה בכלל - כשיחזור החשק המיני - והוא יחזור - תאמין לי - בלויית זקפות בוקר וערב ולילה והכל - אז תראה אם אתה יכול מחדש לחזור לתרופה - אולי במינון מופחת
הי נמצא ביום הרביעי מאז הפסקת הפרופסיה----לאט לאט מתחיל לחזור החשק המיני. מעולם לא היו לי בעיות בתחום. אין לי ספק שזה 100% מהפרופסיה מקוה רק שלא נגרם נזק בלתי הפיך!!!!??