בדיקת זרע- שאלה למנהל הפורום
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. הייתי מעוניין לקבל את חוות דעתך בקשר לתוצאות הבדיקה שלי. אני בן 40 . ויטליות - 60%. תנועתיות: אחרי שעה - 55% , תנועה טובה וטובה מאוד אחרי 5 שעות - 55% , 3/4 בתנועה טובה וטובה מאוד 1/4 בתנועה בינונית נפח - 3.5 סמ"ק. ריאקציה - 7.5 PH . התנזלות תקינה. כמות בשדה - 350. כמות בסמ"ק 116X. מיקרוסקופיה: לאקוציטיס- 1 - 3. הערות: הצמדות קלה. מורפולוגיה: תאי זרע לא בשלים - 1% תאי זרע פגומים - 63% זרעונים נורמלים - 36%
סך הכל בדיקה תקינה ולא הייתי משנה דבר
אנחנו נשואים כבר שנתיים וחצי . אחרי בדיקות ניתגלתה אצל בעלי תיסמונת קליינפלטר בעלי עבר ניתוח שאיבת זרע מין האשכים ולא ניתגלה זרע . מה ניתן לעשות מעבר למה שעברנו אודה לתשובה ממך בכבוד רב קרן.