אנטיביוטיקה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר לין שלום. בעקבות אדמומיות וכאבים באיבר המין האורולוג פסק שאני סובל מדלקת כרונית בערמונית ונתן לי אנטיביוטיקה טריביד למשך חודש. עכשיו לאחר 10 ימים של טיפול עדיין אני מרגיש אדמומיות וצריבה על האיבר. האם האנטיביוקיה לא היתה אמורה להשפיע כבר ?
יכול להיות אבל חסר לי מידע על בדיקות המעבדה שעשית - שתן לתרבית וזרע לתרבית
שתן לתרבית-בסדר זרע לתרבית-בסדר רציתי לציין שהזנחתי את הדלקת במשך שנה וחצי והיא נהייתה חריפה. היית ממליץ על עוד סוג של כדורים ?