עליה בPSA
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלה לדר' לין: לפני 4 ו1/2 שנים, עברתי ניתוח ראדיקלי של הערמונית, עקב הבחנה של גידול סרטני ללא השלחות. לא היה צורך בהקרנות ו/או טיפולים אחרים. רק מעקב. בשנתיים הראשונות ה PSA היה 0.02 . שנתיים וחצי 0.06 ובהמשך, 0.11, 0.12 ועכשיו 0.16. אני מבקש לדעת מהו הגבול המקסימלי של עליה כדי להתחיל טיפול? מהן הבדיקות והטיפולים המקובלים? מהי הסכנה? בברכה ALB
כנראה אתה באמת היגעת לגבול שבו יתכן שיש צורך להחליט האם קיימת הישנו של המחלה באיזור - ולחפש אחר ההישנות הזו ולפי זה להחליט על הטיפול- האם הורמונים כן או לא או קרינה למקום