בדיקת הורמונים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר רן לין שלום, בבדיקות זרע וכן בדיקור ופעם בניתוח לא נמצאו לבעלי ת.ז.,רמת ההורמונים שלו FSH מאוד גבוה 46 לפני כשלושה חודשים פנינו לפרופסור שהמליץ לו לעשות זריקות של כוריגון 2500 פעמיים בשבוע, כעת רמת ההורמונים שלו היא נורמלית לחלוטין, והרופא טוען ויתכן כי יש טעות בבדיקות, מאחר ולא יתכן וכך הזריקותישפיעו .תוצאות הבדיקות הם: FSH - 4.9 LH - 0.5 PROLACTIN - 212 TESTOTERONE - 23.6 שאלתי היא האם הגיוני שההורמונים ישתנו והאם יתכן והזריקות עזרו? בתודה מראש
העובדה היא שהבדקיות שהבאת כאן הם תקינות לגבי הטיפול - הוא שנוי במחלוקת - ואינני יודע אם צריך בכלל לנסות ולחזור עליו או לא