תרופה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר לין שלום רב.אבי בן 79 אם ערמונית גדולה שמפריע בהתלת שתן.זרם חלש מאוד וגם הרבה זמן להתרוקנות,גם לא מתרוקנת כל הכמות.מקבל כדור PROCURE 5 מלג. ליום,וגם XATRAL 10 מלג. ליום.אין שיפור משמעאותי בהיתרוקנות כנראה בגלל ערמונית גדולה הלוחצת .חברו מקבל ADOVART .שאלתי לכבודך האם כדי אולי להחליף לאבי גם ל-ADOVART.?.האם זה בסל?תודה מראוש וכל טוב.לידן
לקריאה נוספת והעמקה
אין הבדל גדול נראה לי שמאוד ייתכן ואבא זקוק כבר לטיפול ניתוחי. אם הוא נורא מבוגר והטיפול הניתוחי עלול לסכן את חייו הייתי נותן טיפול הורמונלי לכיווץ הערמונית