בדיקת זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר נסיון של כשנה להכנס להריון, להלן תוצאות בדיקת זרע: viscosity- moderate ph - 8.2 volume - 2.5 concentration - 35 m motility - 1 hr - 59%, 4 hr 45% grade - 1 hr - 2-3-4, 4 hr - 2-3-4 vitality 1hr - 80%, 4 hr - 71% normal morphology - 6% leukocytes 2*10^6 לפי בדיקת דם לבת הזוג יש ביוץ. 1. מה יכולים להיות גורמים נוספים? 2. מה כדאי לעשות כדי להיכנס להריון? 3. מהם סיכויי כניסה להריון לפי תוצאות אלה?
בדיקת הזרע לכאורה תקינה אבל יש לך הרבה לויקוציטים דבר שיכול להצביע על זיהום בדרכי השתן ולכן הייתי מציע לבצע תרבית