פי הטבעת
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אתמול שמתי לב שלבעלי צמחו מעין שקיות מסביב לפי הטבעת, חתיכות עור מסביב לאזור. בהתחלה די נבהלתי ולא אמרתי כלום כדי לא להדאיג אך ככל שאני חושבת על זה לא ברור לי מה זה, איך זה מגיע. אני מקווה שאתה מביא למה הכוונה שלי- מעין שקיות עור שמעטרות את פי הטבעת, אני מאמינה שזה לא כואב לו כי אחרת הוא היה אומר משהו. האם יכול להיות שזה סימן לטחורים כי הוא נוהג לשבת זמן ארוך בשירותים. אודה לך על תשובתך
התיאור בהחלט מתאים לטחורים - וזה כבר לא הפורום הזה