ריבוי הטלת שתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה על תשובתך המהירה אך האם הגיוני שהמצב נמשך כבר חודש?
כן למה לא?
1.איך נפטרים מזה? 2.האם עלי לפנות לאורולוג?(עד עכשיו הייתי פעמיים אצל רופאת משפחה עשיתי ספירת דם,בדיקת דם,תרבית שתן בדיקת שתן תפקודי כליה והכל תקין.) 3.האם ייתכן שהגירוי נגרם מאנטיביוטיקה(אוגמנטין)שלקחתי לסטרפטקוקוס לפני חודש ולקראת סוף נטילתה החל הגירוי והרגישות. ברצוני לציין שלמעט הריבוי בשתן אין כאבים או דימום או הפרשה אודה על תשובתך המהירה
נ.ב אני בן 31