בעיה אורולוגית (המשך מדפים קודמים)
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר שלום, אנסה להתנסח הפעם בצורה יותר ברורה 1. האם הבדיקות אורודנמית ואולטרסאונד יכולים לציין אם הארמונית מוגדלת או יש סרטן הארמונית (ללא בדיקת ארמונית) או בכלל אם הארמונית במצב תקין? 2.האם יכול להיות קשר בין המקרים: א.ריבוי במתן שתן ב. יציאת צואה בצורה לא "חלקה" (כלומר מאין חסימה שגם בשילשול אחרי שלב מסוים לא יוצא הכל) בתודה מראש,וסליחה על ריבוי ההודעות גדי
לא שתי הבדיקות האלה הן בכלל לא מיוחדות לסרטן ואינן יכולות לתת את האבחנה הנ"ל. גם למה שציינת לגבי הצואה והשתן אין קשר