שערות בפנים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בן 20 ואני מתגלח על בסיס יומי (בגלל הצבא). הבעיה שנוצרה היא שיש לי שערות לבנות בחלק העליון יותר של הפנים, כלומר בחלק העליון של הלחיים, מתחת לעיניים. האם אסור לגלח את השערות האלו? הקרבה שלהן לעיניים קצת מוזרה, ולכן אני לא יודע האם ניתן לגלח אותן במכונה כמו את שאר חלקי הפנים. תודה
אחי, איך הבעיה שלך לעזאזל קשורה לאורולוגיה ופריון הגבר? או שאולי אתה גילית את הדרך השניה להפרות אישה ואתה לא מספר לנו?
מה דעתך לעבור לפורום אחר?