ניתוח ווריקוצלה - לא כזה נורא!!
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכל הסובלים מווריקוצלה!! רציתי רק לומר לכל מי שמפחד מהניתוח שהשד של כזה נורא. בעלי עבר את הניתוח שלשום וההתאוששות מהירה ביותר, כאבים קלים במיוחד, ממש אבל ממש לא מפחיד!!! וחוץ מזה אם זה למטרת הבאת ילדים לעולם אז עוד יותר קל לעבור את זה. בהצלחה לכל בעלי הווריקוצלות!!!
היי רציתי לדעת למה נגשת לניתוח ? לי יש כעת ווריקוצלה דרגה 3 ומזה חצי שנה ללא הצלחה בהריון חוץ מזה היכן בצעת את הניתוח והאם נשארת צלקת גדולה והיכן ? תודה רון