השתנות מרובות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני משתין לאחרונה כל לילה בין 2-4 פעמים. עברתי בדיקת אולטרסאונד של הערמונית שלא הראתה כל ממצא , וכמו כן בבדיקות שתן ותרבית לא היו כל ממצאים. רופא נתן לי לקחת את התרופה נירבקסל פעם ביום לפני השינה למשך חודש ימים, וכבר חלף שבוע מאז שהתחלתי לקחת אותה ובנתיים אין תוצאות ואני ממשיך לקום 3-4 פעמים בלילה להשתין. ראוי לציין כי אין כאבים או צריבה בעת מתן השתן. האם יש פיתרון אחר?
how old are you? what kind of medication you take anyway? what other diseases you have
?