חיידק e.coli
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כשבוע היה לי צריבה בשתן +דימום. תרבית הראתה את החיידק הנ"ל. אני נוטלת אנטיביוטקיה. הרופאה המליצה לפני שקיבלה את התרבית לבצע אולטראסאונד כליות וכיס שתן האם זה עדיין נחוץ?הרי ברור שהדימום נבע מהדלקת. תודה.
she is right i would do it
או.קיי ביצעתי את ה-US. הכל תקין אבל, "כבד לא מוגדל הודגם תהליך אקוגני ברובו 3.5*2.5 מוגדל, אקוגני ברובו , באונה הימנית היכול להתאים במראהו להמאנגיומה. כל שאר הבדיקות תקינות. לסיכום: ממצא בכבד, המתאים בראש ובראשונה להמנגיומה. להשלמת בירור רצוי לבצע מיפוי עם כדוריות אדומות. הרופאה שביצעה את הבדיקה אמרה שאין סיבה לדאגה. האמנם?