מים באשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מבדיקת אשך באולטראסאונד נגלה מים באשך והומלץ על ניתוח,תוך הערה שפעם היה מקובל לעשות ניקור,אך התופעה היתה חוזרת,הניתוח מיועד לבן 17 בהרדמה, האם יש אלטרנטיבות אחרות תרופתיות או האם יתכן שהנוזל יעלם מעצמו ?? תודה
you do not have to do anything if it is small and if it does not bother him, NEVER IN THE HISTORY!!! it was accepted to puncture it!1 it is wrong doing. so - only if it is big and disturbing - it has to be operated. also - check for hernia before to see if there is any. if so - it should be operated