הורמון החלב
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בן 37, נשוי לאור בעיות בזיקפה הופניתי ע"י אולוגוג לבדיקה הורמונלית התוצאה - רמה גבוהה מידי של הורמון החלב מה זה אומר? מה זה ההורמון הזה? למה זה קורה? כיצד מטפלים. השלכות על מערכות אחרות בגוף. בקיצור הכל (אפשר גם הפניות למאמרים בנושא) תודה
זה דווקא מצויין כי ניתן לטפל בזה בעזרת טיפול תרופתי פשוט אבל - האם עשו ך בדיקת MRI למוח? צריך לראות האם הבלוטה שמייצרת את ההורמון הנ"ל אינה מוגדלת - כי אז צריך ניתוח
תודה אבל לא הבנתי את הקשר למוח, איזו בלוטה, איזה ניתוח? דיברתי עם רופא המשפחה והוא אמר שישלח לMRI ונאורולוג איזה טיפול תרופתי מדובר? תופעות לוואי?