סרטן הערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי שאלה : במקרה של ערמונית מוגדלת ,ו-PSA גבוה(10) היו 3 ביופסיות שליליות, והערמונית הוגדרה כמוגדלת שפירה. עכשיו בביופסיה הרביעית התגלתה נקודה סרטנית של גליסון 6. האם הסרטן הוא שגרם לבלוטה לגדול והוא שגרם לגובה ה-PSA או שהבלוטה גדלה כמו כל בלוטה שפירה אחרת גרמה ל-PSA גבוה וחוץ מזה יש נקודה סרטנית שמעלה במקצת את ה-PSA
בדיוק כמו שהינחת בהנחה האחרונה שלך הבלוטה גדלה מאוד יכול להיות שהממצא הזה של הסרטן תופס חלק קטן של הערמונית בלבד. לא אמרת לי בן כמה אתה - הסרטן הזה גדל לאט מאוד - ואם אתה עברת את ה-70 - יש כאלה שלא היו עושים כלום - או אולי הקרנות בלבד