בלוטת הערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום, משקלה של בלוטת הערמונית שלי 115 גרם. (לאחר בדיקת אולטרה סאונד) בדיקת דם - PSA=4.9 אין לי סרטן הערמונית לפעמים אני מרגיש צורך לתת שתן ולא יוצא, אני מתוערר פעמיים בכל לילה למתן שתן. בימים חמים אני מתוערר פחות. קיבלתי כדורי קסטרל. אני בן 68, וחושש מלבצע ניתוח פתוח בבי"ח להורדת בלוטת הערמונית. 1. האם אפשר לחיות בלוטת ערמונית מוגדלת. 2. האם יש שיטות לטיפול ללא ניתוח שהינך ממליץ. בתודה מראש שמעון
לקריאה נוספת והעמקה
הערמונית שלת גדולה ביותר אני חושב שהשיטה האידיאלית בשבילך היא הפתוחה