דר' לין, אודה אם תוכל להתייחס לשאלתי
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
http://www.doctors.co.il/forums/read.php?f=22&i=194262&t=193977
התייחסתי נכון?
אני בהחלט מסכימה עימך בעניין הקטע השוביניסטי. עם זאת, אילו היתה הבעיה רק אצל בן זוגי סביר להניח כי התערבות אורולוגית היתה נחוצה ובלתי נמנעת. אך מכוון שקיימת בעיה מכנית גם אצלי , ובמילא נישאר ב-IVF גם לאחר התערבות אורולוגית - היה לי ספק לגבי מידת נחיצותה של מעורבות זו.
אז לי אין ספק. ואני חושב שעדיךף במקרה הזה ההתעבות אצל הבעל אפילו אם צריךלבצע אצלך את ההפריה. או לא - ואז לא צריך לעשות לו כלום אלא לקחת זרע להפרייה - אבל זה כבר באמת עניין שלכם