דם בשתן שבוע 12 וחצי הריון ראשון
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, כאמור אני בשבוע 12 וחצי בהריוני הראשון. היום אחר הצהריים התחילו לי צריבות נוראיות בשתן ובסיומו דם. אני שותה כעת הרבה על מנת לנסות להקל על הצריבה אך היא רק הולכת ומחפירה, וכך גם הדם. אתמול קיימנו בעלי ואני יחסי מין ובאמת לפעמים לאחרא קיום יחסי מין הייתי סובלת מצריבות, אולם זה לא קרה זמן רב. דיברתי עם הרופא שלי והוא נתן לי הפניה לבדיקת שתן, מרשם לאנטיביוטיקה במידה ויש דלקת ומרשם לסידורל. מחר אמורה להיות לי בדיקת שקיפות עורפית, האם הדלקת יכולה להשפיע איך שהוא על העוברים שלי (יש לנו תאומים)? האם זה מסוכן? יש לי בעיית שתייה, קשה לי מאוד לשתות הרבה, אך אני משתדלת, האם אני גורמת להם נזק? תודה רבה וערב נעים, מוש
לשקיפול עורפית אין קשר ואני מקווה שהיא עברה בהצלחה. לגבי התרבית - מחכה לתוצאות ובינתיים אני לא הייתי ממליץ על קיום יחסים