בעיית זיקפה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר לין שלום רב, אניסובל מרמה משתנה של psaבבדיקות שבהן עשיתי הן נעו בין 3.5 ל 5.1 ולכן נשלחתי פעמיים לביופסיה של הערמונית, כאשר בשתי הבדיקות הממצא מן המעבדה היה שפיר ולא ממאיר, אבל לאחר הפעם השניה, לפני שבועיים איני מצליח להגיע לזיקפה מלאה . שאלתי היא האם בעקות הבדיקה הפולשנית, עלולה להיות פגיעה כלששהי בצינורית הזרע שמשפיעה על אי היכולת להגיע לזיקפה וסיפוק מיני, גם באוננות וגם בנסיון כושל לקיים מגע מיני? אודה לך אם תשיב לי בהקדם . תודה
לקריאה נוספת והעמקה
not at all - there is no connection just be relaxed!!!!!!!!!!!!! it will be ok