המשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה על התשובה המהירה. לגבי הזיהום בשתן: אובחן NGU לפני כמה שבועות, הייתי שבוע על אנטיביוטיקה, ואחר כך אמרו לי שזה עדיין שם. אני גם מרגיש כאבים קשים בהשתנה ובאיבר המין, למרות שהרופא שלי לא התייחס אליהם. לגבי הטסטוסטרון: עד כמה המצב נמוך ? ראית כאלה מספרים פעם ? הסתכלתי ברשת וראיתי מספרים כאלה רק אצל אנשים שעברו כריתה של שני אשכים וכו'. האם זה יכול להיות אינדיקציה לסרטן באשכים ? תמיד היו לי כאבים שם, כאמור הרופא לא הסכים להתייחס לזה אתמול.
? i am not sure i follow I SHALL LOOK AT YOUR PREVIOUS QUESTION