ערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהמשך לשאלתי משבוע שעבר, יש לי תור למפוי עצמות ו-CT בטן בשבוע הבא , כתבת לי שהבדיקה מיותרת, האם תוכל להסביר מדוע? להזכיר psa=13 ביופסיה חיובית עם נקודה אחת של גליסון (3+3)6 גיל 57. יצחק
מהם לדעתך האופציות העומדות בפני, והאם ה-psa הגבוה (13) מגביל את האפשרויות, כאמור ערמונית מוגדלת (55 גר') אין בעיות חסימה.
אין הרבה תועלת בCT לגבי זה. עושים את זה כדי לראות אם רואים בלוטות לימפה - זה בעיקר הסיבה. אבל יש המנתחים גם בנוכחות בלוטות אם הן קטנות כשאמרתי אין תועלת - אז אין תועלת אבל זה לא אומר שזה הוצא מהפרוטוקול של הבדיקות