תמצית לפידיום
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לצערי לא מצאתי אפשרות לפנות בנושא אורולוגי במחלקת הנשים ולכן אני פונה אליך.לפני בארבע שנים קיבלתי התקף טבנים בכליות ואושפזתי בבי"ח. לאחר שלושה ימים שוחררתי בטענת הרופאים כי האבן ירדה באופן טבעי בדרכי השתן. באפריל האחרון אושפזתי בשנית בביה"ח ועברתי ריסוק של 2 אבנים שנמצאו בכליה השמאלית, כולל החדרת פיקטל למשך חודש וחצי. לאחר האישפוז האחרון סופר לי על תמצית לפידיום (האמורה לעזור בהמסת האבנים). מה ידוע על התמצית - אם בכלל ?!?!?!?!? שאלה נוספת - מה הסיכוי כי מרפאה מטבולית תוכל לעלות על גורם היווצרות האבנים ? אשמח לקבלת תשובות תודה מראש.
סיכוי סביר למרפאה הנ"ל לעזור לך לדחות את מועד חזרת והישנות האבנים שם גם תשאלי על התמצית הנ"ל אין לי מושג