ביופסיה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר שלום. אני בן 55, בעל ערמונית מוגדלתPSA בין 10 ל -12 מזה כ - 4 שנים. FREE PSA עומד על בין % 16 - % 18 .עברתי עד היום 4 ביופסיות, כולל האחרונה לפני כשנה, ביופסיה של 15 דגימות. התוצאות - ב.מ.פ. שאלתי:1. האם ישארו אותם ערכים של PSA יש צורך בביופסיות נוספות ? 2. האם בערמונית יתכן גידול מבלי שערכי ה - PAS יגדלו מעבר לקיים היום (שכוסה ע"י ביופסיות )? תודה
אחרי 4 ביופסיות הייתי ממתין ובודק אותך מידי שנה עם צפי לראות האםפ הPSA שלך נשאר אותו דבר או מטפס. אם הוא נשאר אותו דבר הייתי משארי אותך במעקב שנתי