וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר לין שלום רב, אנ י בן 28 ואובחן אצלי וריקוצלה באשך שמאל בדרגה בינונית (???) ביצעתי אולטרה סאונד שתוצאותיו: פרנכימה תקינה ללא גושים ציסטה 9 מ"מ בראש יותרת האשך . אין נוזל סביב האשך. קוטר כלי הדם במנוחה 1,8 מ"מ. גודל האשך 1.3x3.9 (לשם השוואה הגודל של האשך הימני הוא: 2x4.2 .) שאלותיי הן: 1. האם אשך שמאל קטן בצורה משמעותית מגודל אשך ממוצע. 2. האם תופעת הווריקוצלה עלולה להחמיר את מצב האשך. 3. האם טיפול בצורת ניתוח יכול להטיב את מצב האשך. 4. איך כל זה משפיע על הפוריות. בתודה מראש, טל
לא לא לא ולא ציינת מה מצב הפוריות שלך - האם עשית בדיקת זרע?