סיסטוסקופיה גמישה או קשיחה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האורולוג שלי מציע לי לעבור סיסטוסקופיה במכשיר קשיח, למרות שקראתי שהבדיקה קלה הרבה יותר במכשיר גמיש חדשני. האם כדאי להתעקש? תודה
לא חושב הבדיקה במכשיר קשיח נעשית במרבית המקומות בעולם ואם היא נעשית כראוי אין עמה כלל נזק
תודה, ד"ר לין עבור התשובה, אבל אני לא מודאג מנזק, אלא מאי-נוחות רבה יותר במכשיר הקשיח. באתרים באינטרנט אני קורא: עשינו סיסטוסקופיה קשיחה בהרדמה, ועכשו שיש מכשיר גמיש, ניתן לעשות במשרד. הרופא שלי מציע לי לקחת שני אופטלגין, וזה נראה מעט מדי! יצויין שהבדיקה נעשית לברר גירוי לא-מוסבר, ואין לי המטוריה או מצב אחר מחשיד.