mallignant neoplasm bladder - שאלה נוספת
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, שוב יש לי שאלה בקשר לסבתא שלי. היא עדיין לא נותחה. היא היתה אמורה לעשות את הניתוח בביה"ח כרמל והפנו אותה לביה"ח רמב"ם (עקב לחץ ניתוחים ב"כרמל"). נאמר לה שהיא צריכה לעשות שוב ציסטוסקופיה ורק אח"כ יקבעו תור לניתוח. אני לא מבין מדוע צריך לעשות שוב ציסטוסקופיה, כי גם ככה עושים את הניתוח עם ציסטוסקופ. בקיצור, האם ניתן לשלב ביחד במקום לטרטר אותה וכך גם לחסוך זמן יקר? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
אפשר אבל ממילא אם הפנו אותה לרמב"ם אז אני יהיה זה שאראה אותה