פרופסיה וזיקפה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור אני בן 29 השתמשתי בכדור מסוג פרופסיה במשך שנה.במהלך השימוש הרגשתי ירידה בחשק המיני ובכך שהזרע שלי הפך דליל. כיום לאחר שאני לא משתמש בתרופה כבר במשך 9 חודשים הזרע חזר להיות כמו בעבר אבל אני מרגיש שיש לי הפרעות בזיקפה.אני בטוח שזה ביגלל השימוש בתרופה בעבר. עברתי לאחרונה בדיקת הורמונים ומצאו אצלי פרוקטלין גבוה 445.0 . שאלתי היא האם יש קשר לעניין וללקיחת פרופסיה והאם אפשר לטפל בניזקי הכדור. תודה מראש.
יש הרבה יותר קשר לפרולקטין הגבוה מה מצב הטסטוסטרון שלך? האם עברת בדיקת NPT? זוהי בדיקה בזמן שינה - חשוב לעשות אותה