דלקת כרונית בכיס השתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום, לפני כחודש אובחן אצלי חיידק מסוג E. Coli, קיבלתי טיפול אנטיביוטי במשך שבועיים (אופלודקס). לאחר שסיימתי את הטיפול האנטיביוטי חיכתי במשך שבועיים וחזרתי שוב לעשות בדיקת שתן. הבדיקה הנוכחית גם איבחנה אצלי חיידק חדש מסוג: Citrobacter freundii, מה זה החיידק הזה? במה הוא פוגע? ואיך מתמודדים עם המצב? ושאלה האחרונה בשביל להיפטר מהחיידק הזה מה האנטיביוטיקה שעליי לקחת? תודה מקרב לב רונן
חיידק אחר שונה שאולי אפילו היה יחד עם האי קולי אבל עכשיו הוא פשוט בא לידי ביטוי לאחר שהשמדת את החיידק הקודם. הטיפול גם עכשיו הוא אנטיביוטי בהתאם לרגישות