עזרה מד"ר לין.....
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כמה זמן דיברתי איתך לגבי ווריקוצלה שהתגלתה אצלי באשך שמאל..וחוסר זרע (איזוספרמיה)...המלצתה לי לא לעשות שום דבר עד שאני אחליט להקים משפחה ואז לטפל בדבר....אבל כעט אני לפני גיוס 5 חודש...לפני....והתחילו לי כאבים באזור כלומר לפעמים אני חש כאב באשך כאב קל....או שנגיד אני רץ....אני מרגיש לחץ באזור...לא בהכרח באשך אבל באזור הקרוב לו וזה ממפריע....עכשיו רציתי לראות מה לדעתך אני צריך לעשות עכשיו? בדיקות...לנתח? ????
בדיקות כן ייתכן ויש לך בקע מפשעתי שמפריע לך ואתו צריך לנתח כדי שלא יהיו צרות. ועדיין אם אתה אזווספרמי - לא צריך לנתח את הוריקוצלה בכלל
אם תוכל לומר לי מה זה בקע מפשעתי??...ואילו צרות יכולות להגרם?